Twój koszyk jest obecnie pusty!
Warunki świadczenia usługi helpdesk
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usługi helpdesk przez firmę ESPECO Szymon Prońko, ul. Sarnia 3, 68-200 Żary, NIP: 9281882604 zwaną dalej ESPECO.
- Usługa helpdesk, zwana dalej Usługą, polega na świadczeniu przez ESPECO pomocy technicznej w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego.
- Do skorzystania z Usługi niezbędny jest klucz Licencji, który przesyłany jest z chwilą opłacenia Usługi.
- Korzystanie z Usługi oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności oraz zobowiązanie się do przestrzegania ich postanowień.
§2
Zakres Usługi
- Usługa helpdesk obejmuje pomoc techniczną w zakresie:
a) instalacji i konfiguracji oprogramowania,
b) diagnozowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem,
c) diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym,
d) udzielania porad i wskazówek dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego. - Usługa helpdesk jest świadczona w dni robocze w godzinach pracy firmy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§3
Warunki świadczenia Usługi
- Świadczenie Usługi helpdesk odbywa się za pomocą zdalnego dostępu do urządzenia Klienta i/lub drogą telefoniczną i/lub za pośrednictwem czatu i/lub za pośrednictwem e-mail.
- W uzasadnionych przypadkach, jeśli posiadana przez klienta Licencja obejmuje taki sposób realizacji Usług, świadczenie Usługi helpdesk odbywa się u Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu i uiszczeniu przez klienta opłaty za dojazd.
- Klient ma obowiązek udzielenia szczegółowych informacji dotyczących problemu technicznego, który wymaga pomocy.
- Każdorazowe zgłoszenie o którym mowa w §3 pkt. 3 powinno być dokonane przez dedykowany formularz lub przez dowolną formę kontaktu udostępnioną na stronie especo.pl w zakładce Kontakt.
- ESPECO zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi w przypadku naruszenia postanowień Umowy przez Klienta.
- ESPECO zastrzega sobie prawo do odmowy świadczeni Usługi w przypadku gdy przesłane zgłoszenie o którym mowa w §3 pkt. 3 i 4 budzi wątpliwości co do legalności działań, które należy podjąć w celu zrealizowania Usługi lub jest jawnie sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami.
§4
Płatności
- Za świadczenie Usługi helpdesk pobierana jest opłata zgodnie z obowiązującym cennikiem opublikowanym na stronie https://especo.pl/helpdesk/cennik/
- Opłaty za świadczenie Usługi helpdesk są pobierane z góry i zależą od ilości zakupionych interwencji (pomocy) i czasu ważności Licencji uprawniającej skorzystania z Usług.
- Po otrzymania przez ESPECO potwierdzenia płatności za Usługi, Klient otrzymuje indywidualny klucz licencji uprawniający do korzystania z Usług.
- Klient traci prawo do korzystania z Usług z chwilą wykorzystania zakupionej Licencji w całości lub okres ważności Licencji upłynie – w zależności od tego co nastąpi pierwsze.
- W przypadku określonym w §4 pkt. 4 Klient może ponownie opłacić Usługi, w takiej sytuacji Klient otrzyma nowy klucz licencji uprawniający do korzystania z Usług.
- Klient nie ma prawa żądania zwrotu opłaty za zakupioną ale niewykorzystaną licencję, za wyjątkiem prawa odstąpienia od Umowy opisanym w §7 Regulaminu sklepu internetowego.
§5
Odpowiedzialność
- ESPECO nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania oprogramowania lub sprzętu komputerowego przez klienta.
- ESPECO nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku dostępu do Usługi helpdesk spowodowanego przez problemy techniczne klienta lub zewnętrzne czynniki.
- ESPECO nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie zainstalowane na urządzeniach Klienta przez Klienta, w szczególności za jego legalność i zgodność z prawem.
- ESPECO nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie dostarczone przez Klienta do zainstalowania na urządzeniu Klienta w szczególności za jego legalność i zgodność z prawem jeśli Klient oświadczył, że oprogramowanie przez niego dostarczone jest jest legalne i zgodne z prawem.
§6
Ochrona danych osobowych
- ESPECO zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zakres i cel przetwarzanych danych osobowych określa Polityka prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
§7
Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część Umowy między ESPECO a klientem.
- ESPECO zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, o czym klient zostanie poinformowany.
- W przypadku sporu, strony będą dążyć do rozwiązania go drogą negocjacji. Jeżeli nie uda się osiągnąć porozumienia, sporu będą rozstrzygać sądy właściwe dla siedziby ESPECO.
Wykluczenia odpowiedzialności
W tym miejscu mówimy ci o dodatkowych rzeczach, które musisz wiedzieć.
Nie możemy zagwarantować, że usługa będzie zawsze działać bez zakłóceń, opóźnień lub błędów. Wiele czynników może mieć wpływ na jakość połączenia z Twoim komputerem, przesyłania obrazu i audio i może spowodować awarię komunikacji, w tym między innymi: prędkości sieci, dostawca usług internetowych, sieć lokalna, zapory sieciowe, zasilanie.
ESPECO nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia, przerwy lub opóźnienia spowodowane awarią lub nieprawidłowym działaniem któregokolwiek z tych elementów lub jakichkolwiek innych elementów, nad którymi nie mamy kontroli. Zachowaj spokój i powiedz nam, jeśli napotkasz jakieś problemy, dobrze?
Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby naprawić rzeczy, które są pod naszą kontrolą, a Ty obiecujesz, że będziesz zachowywać się spokojnie w sprawach, na które nie mamy wpływu.