Twój koszyk jest obecnie pusty!
Wyślij wiadomość
Zadzwoń
Infolinia czynna w dni robocze pon.-pt. 9:00-17:00, sob. 9:00-14:00. Koszt połączenia na krajowe numery stacjonarne zgodny z cennikiem Twojego operatora.
Dane Adresowe
ESPECO Szymon Prońko
ul. Sarnia 3, 68-200 Żary
NIP: 9281882604
REGON: 360680378
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Nie, usługi wsparcia technicznego są świadczone zdalnie. Jeśli oferowany jest dojazd to dotyczy wybranych powiatów województwa lubuskiego i dolnośląskiego. Aktualną mapę z zaznaczonym obszarem na którym możliwy jest dojazd do klienta znajdziesz tutaj.
Nie, podane w cenniku ceny za pomoc zdalną Helpdesk to ostateczna cena, którą zapłacisz (nie zawiera kosztów dojazdu). Płacisz za efekt, a nie za czas pracy zdalnego informatyka, więc nie zaskoczą Cię nieprzewidziane koszty. Niezależnie od tego czy nad rozwiązaniem Twojego problemu będziemy pracować godzinę czy kilka godzin opłata będzie taka sama. Wyjątek stanowi dedykowana oferta Biznes.
Tak, aby zdalny informatyk mógł połączyć z Twoim komputerem, musi on być uruchomiony i mieć połączenie z Internetem. Dodatkowo, będzie potrzebny specjalny program do zdalnego pulpitu. Informacje o tym jak go pobrać i uruchomić, znajdziesz tutaj.
Niestety nie. Czasami jednak wystarczy, że wykonasz wskazówki, których udzielimy Ci przez telefon, czat lub online. Jeśli to nie wystarczy, informatyk przyjedzie do Ciebie – tutaj sprawdzisz czy oferujemy usługi z dojazdem w Twoim mieście.
Jeśli Twój problem jest bardziej złożony, komputer nie uruchamia się poprawnie lub nie ma połączenia z Internetem, skontaktuj się z nami – sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.
Wiadomość z kluczem licencji otrzymasz gdy tylko oznaczymy Twoje zamówienie jako zrealizowane – tego procesu nie zautomatyzowaliśmy i oznaczamy to ręcznie więc może to chwilę potrwać. Ale jeśli płatność przebiegła pomyślnie i aktywowałeś konto, a sprawa jest pilna, nie czekaj, tylko śmiało wyślij swoje zgłoszenie do naszego helpdesku.
Jeśli kupiłeś usługi helpdesk, e-fakturę VAT otrzymasz w ciągu 2-3 dni roboczych, najczęściej jednak jest wysyłana jeszcze tego samego dnia. W przypadku innych usług fakturowanie może odbywać się: 15-ego i ostatniego dnia miesiąca, ostatniego dnia miesiąca, raz w roku lub według indywidualnych ustaleń.
e-fakturę VAT otrzymasz bezpośrednio na skrzynkę e-mail.
Tak, oferujemy taką usługę w naszych portalach internetowych. Aby poznać listę serwisów, szczegóły oferty oraz cennik skontaktuj się z nami.
Niektóre usługi, zostały wycofane z regularnej oferty ale wciąż mogą pozostawać w obsłudze. Dotyczy to m.in. usług hostingowych. Informacje na ich temat uzyskasz kontaktując się z nami.