Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zdalny informatyk, może połączyć się z Twoim komputerem natychmiast z dowolnego miejsca za pomocą zdalnego pulpitu i różnych metod komunikacji.
Oferta Helpdesk obejmuje pomoc techniczną za pomocą zdalnych narzędzi do udostępniania pulpitu, telefonu, czatu online lub e-maila. Zdalny informatyk pomoże w diagnozowaniu i rozwiązaniu problemów, konfiguracją systemu operacyjnego i sieci. Zajmie się również instalacją i aktualizacją oprogramowania, utworzeniem kopii zapasowej danych oraz zapewnianiem bezpieczeństwa Twojego komputera.
Dodatkowo, helpdesk może dostarczać merytoryczne wsparcie w zakresie obsługi programów, systemu operacyjnego i usług online, abyś mógł skutecznie korzystać z nowych technologii.
O FIRMIE · Historia firmy ESPECO rozpoczęła się w 2015 roku. Nasz helpdesk zajmuje się udzielaniem klientom wsparcia technicznego w zakresie IT, począwszy od przyjmowania zgłoszeń, przez analizę problemów, aż do skutecznego ich rozwiązania. Naszym priorytetem jest szybka i profesjonalna pomoc komputerowa przyjazna dla użytkownika.