Centrum Pomocy
Drukuj

Obszar świadczenia usługi

Gdzie skorzystam z usług helpdesk zdalnie

Zdalny helpdesk jest usługą dostępną wszędzie gdzie masz dostęp do Internetu. Aby skorzystać z pomocy informatyka online za pośrednictwem zdalnego pulpitu, potrzebne jest jedynie stabile połączenie z Internetem. To gdzie się znajdujesz, nie ma żadnego znaczenia.

Gdzie oferowana jest usługa helpdesk z dojazdem

Dojazd do klienta jest możliwy w wybranych powiatach województwa lubuskiego i dolnośląskiego (zielony obszar na mapie). Pamiętaj, że dojazd jest usługą dodatkowo płatną i oferujemy go tylko jeśli zakupiłeś usługi helpdesk w pakiecie M lub L albo w planie Biznes.

Obszar świadczenia usługi helpdesk stacjonarnie u klienta
Obszar świadczenia usługi helpdesk stacjonarnie u klienta

Dojazd do klienta możliwy jest na terenie:

  • województwo lubuskie
    • Zielona Góra
    • powiat nowosolski
    • powiat żagański
    • powiat żarski
  • województwo dolnośląskie
    • Legnica
    • Wałbrzych
    • Wrocław
    • powiat bolesławiecki
    • powiat głogowski
    • powiat jaworski
    • powiat legnicki
    • powiat polkowicki
    • powiat średzki
    • powiat świdnicki
    • powiat trzebnicki
    • powiat wołowski
    • powiat wrocławski
    • powiat zgorzelecki

Jaka jest opłata za dojazd

Opłata za dojazd informatyka do klienta wynosi 60 zł (zawiera VAT).

Kiedy pobierana jest opłata za dojazd

Opłatę za dojazd należy uiścić z góry, przed przyjazdem informatyka. Jeśli chcesz abyśmy wykonali usługę u Ciebie na miejscu lub nie masz pewności czy Twój adres jest w obsługiwanym obszarze, skontaktuj się z nami.

Spis treści