Centrum Pomocy
Drukuj

Aktualizacja danych

Dlaczego dane osobowe powinny być aktualne

Twoje dane, które nam podałeś służą nam do kontaktu z Tobą w celu realizacji zamówionych usług i do celów księgowych – dlatego powinny być stale aktualne.

Jak zaktualizować dane osobowe

Jeśli korzystasz z usług pomocy zdalnej Helpdesk, swoje dane możesz zaktualizować podczas składania nowego zamówienia, lub w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do swojego konta klienta, poprzez edycję danych rozliczeniowych widocznych w zakładce Adresy.

Jeśli jesteś naszym klientem ale korzystasz z innych usług niż Helpdesk i chcesz zaktualizować swoje dane skontaktuj się z nami.

Jak długo trwa aktualizacja danych

Dane na koncie klienta zostaną zaktualizowane od razu a nasze systemy księgowe zaktualizują się w chwili gdy złożysz nowe zamówienie.

Jeśli jesteś naszym klientem ale korzystasz z innych usług niż Helpdesk, skontaktuj się z nami aby zaktualizować swoje dane.

Jak przetwarzane są moje dane osobowe

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności aby dowiedzieć się jak i dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe, jak je chronimy oraz jakie masz prawa.

Spis treści