Twój koszyk jest obecnie pusty!
Aktualizacja danych
Dlaczego dane osobowe powinny być aktualne
Twoje dane, które nam podałeś służą nam do kontaktu z Tobą w celu realizacji zamówionych usług i do celów księgowych – dlatego powinny być stale aktualne.
Jak zaktualizować dane osobowe
Jeśli korzystasz z usług pomocy zdalnej Helpdesk, swoje dane możesz zaktualizować podczas składania nowego zamówienia, lub w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do swojego konta klienta, poprzez edycję danych rozliczeniowych widocznych w zakładce Adresy.
Jeśli jesteś naszym klientem ale korzystasz z innych usług niż Helpdesk i chcesz zaktualizować swoje dane skontaktuj się z nami.
Jak długo trwa aktualizacja danych
Dane na koncie klienta zostaną zaktualizowane od razu a nasze systemy księgowe zaktualizują się w chwili gdy złożysz nowe zamówienie.
Jeśli jesteś naszym klientem ale korzystasz z innych usług niż Helpdesk, skontaktuj się z nami aby zaktualizować swoje dane.
Jak przetwarzane są moje dane osobowe
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności aby dowiedzieć się jak i dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe, jak je chronimy oraz jakie masz prawa.