Centrum Pomocy
Drukuj

Rejestracja i logowanie

Czym jest konto klienta

Konto klienta to panel dostępny dla naszych klientów, którzy korzystają z usług zdalnej pomocy Helpdesk. Jest ono dostępne po zalogowaniu i umożliwia dostęp do zamówień, przeglądania i aktualizacji danych i zmianę hasła. Na Twoim koncie klienta są również dostępne klucze licencji na zakupione usługi helpdesk wraz z informacją o ich wykorzystaniu oraz dacie ważności.

Rejestrowanie nowego konta

Rejestracja nowego konta klienta na stronie especo.pl następuje automatycznie w momencie złożenia zamówienia na usługi Helpdesk.

Gdy tylko otrzymamy Twoje pierwsze zamówienie, otrzymasz e-mail z Twoim loginem oraz linkiem do naszej strony na której będziesz mógł ustalić hasło do swojego nowego konta.

Logowanie do konta klienta

Jeśli posiadasz konto klienta na naszej stronie, w każdej chwili możesz się do niego zalogować podając w formularzu logowania nadany Ci wcześniej login, który otrzymałeś od nas e-mailem oraz ustalone przez Ciebie hasło.

Strona logowania do konta klienta jest dostępna pod adresem: https://especo.pl/klient/

Do swojego konta możesz zalogować się również w trakcie składania zamówienia. Przypomnimy Ci o tym stosownym komunikatem.

Zapomniałem loginu i/lub hasła

Jeśli zapomniałeś danych dostępowych do swojego konta skontaktuj się z nami.

Spis treści