Twój koszyk jest obecnie pusty!
Obszar świadczenia usługi
Gdzie skorzystam z usług helpdesk zdalnie
Zdalny helpdesk jest usługą dostępną wszędzie gdzie masz dostęp do Internetu. Aby skorzystać z pomocy informatyka online za pośrednictwem zdalnego pulpitu, potrzebne jest jedynie stabilne połączenie z Internetem. To gdzie się znajdujesz, nie ma żadnego znaczenia.
Gdzie oferowana jest usługa helpdesk z dojazdem
Dojazd informatyka do klienta jest usługą ograniczoną terytorialnie i jest możliwy w wybranych powiatach województwa lubuskiego i dolnośląskiego (zielony obszar na mapie).
Pamiętaj: w zależności od zakupionego wariantu, dojazd może być dodatkowo płatny i oferujemy go tylko jeśli zakupiłeś usługi helpdesk w pakiecie Optimum lub Biznes.
Dojazd do klienta możliwy jest na terenie:
- województwo lubuskie:
- Zielona Góra
- powiat nowosolski
- powiat żagański
- powiat żarski
- województwo dolnośląskie:
- Legnica
- Wałbrzych
- Wrocław
- powiat bolesławiecki
- powiat głogowski
- powiat jaworski
- powiat legnicki
- powiat polkowicki
- powiat średzki
- powiat świdnicki
- powiat trzebnicki
- powiat wołowski
- powiat wrocławski
- powiat zgorzelecki
Jaka jest opłata za dojazd
Zryczałtowana opłata za dojazd informatyka do klienta na obsługiwanym obszarze:
obsługiwany obszar jest zaznaczony kolorem zielonym na mapie
- dla licencji Helpdesk Standard: dojazd niedostępny
- dla licencji Helpdesk Optimum: 129 zł
- dla licencji Helpdesk Biznes: jeden bezpłatnie, kolejne 99 zł
Opłata za dojazd informatyka poza obsługiwanym obszarem:
w granicach kraju, obszar zaznaczony kolorem niebieskim na mapie
- dla licencji Helpdesk Standard: dojazd niedostępny
- dla licencji Helpdesk Optimum i Biznes: 1,41 zł/km, minimum 129 zł
Powyższe ceny są cenami brutto (zawierają 23% VAT)
Kiedy pobierana jest opłata za dojazd
Opłatę za dojazd należy uiścić z góry, przed przyjazdem informatyka. Jeśli chcesz abyśmy wykonali usługę u Ciebie na miejscu lub nie masz pewności czy Twój adres jest w obsługiwanym obszarze, skontaktuj się z nami.