Twój koszyk jest obecnie pusty!
Helpdesk Optimum
549,00 zł z VAT
Usługa wsparcia technicznego w zakresie IT. Licencja na realizację usługi pomocy zdalnej przez zdalnego informatyka.
Ilość interwencji: 5
Licencja: elektroniczna
Ważność licencji: 12 miesięcy
Rodzaj wsparcia: pomoc zdalna / telefon / czat / e-mail / u klienta*
Platforma: Windows, Linux
Opis
Usługa Helpdesk to pomoc doświadczonego informatyka, który zdalnie usunie usterkę i przeprowadzi niezbędne konfiguracje w Twoim komputerze.
Helpdesk ESPECO obejmuje pomoc techniczną IT za pomocą zdalnych narzędzi – diagnozowanie i rozwiązanie problemów z komputerem, konfigurację systemu operacyjnego i sieci oraz instalację i aktualizację oprogramowania, instalację urządzeń takich jak jak drukarka czy skaner a także zapewnienie bezpieczeństwa Twojego komputera.
Nasz Helpdesk zapewni Ci również merytoryczne wsparcie w zakresie obsługi komputera i usług online, a jeśli zajdzie taka potrzeba skontaktujemy się w Twoim imieniu z supportem Microsoft. Wszystko to po to abyś mógł skutecznie korzystać z nowych technologii.
Zobacz pełną listę usług dostępnych w ramach pomocy zdalnej
* Dojazd do klienta możliwy w wybranych powiatach województwa lubuskiego i dolnośląskiego. Sprawdź obszar świadczenia usług u klienta i opłaty za dojazd na tej stronie.
Informacje dodatkowe
Ilość pomocy | 5 |
---|---|
Licencja | elektroniczna |
Okres licencji | 12 miesięcy |
Typ wsparcia | Pomoc zdalna / telefon / czat / e-mail / u klienta* |
Wymagania | Platforma: Windows/Linux, oprogramowanie do zdalnego pulpitu, połączenie z Internetem |
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.