Twój koszyk jest obecnie pusty!
Twój koszyk jest obecnie pusty!
Wyślij wiadomość
POROZMAWIAJMY
lub zadzwoń
+48 71 880 83 03
Infolinia czynna w dni robocze pon.-pt. 9:00-17:00, sob. 9:00-14:00. Koszt połączenia jak na krajowe numery stacjonarne.
Dane Adresowe
ESPECO Szymon Prońko
ul. Sarnia 3, 68-200 Żary
NIP: 9281882604
REGON: 360680378
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Usługi wsparcia technicznego są świadczone zdalnie. Dojazd jest opcją ograniczoną terytorialnie, dostępną w wybranych powiatach województwa lubuskiego i dolnośląskiego. Aktualną mapę z zaznaczonym obszarem na którym możliwy jest dojazd do klienta znajdziesz tutaj.
Nie, podane w cenniku opłaty za pomoc informatyczną online to ostateczna cena, którą zapłacisz za pomoc zdalną (nie zawiera kosztów dojazdu, który jest opcjonalny). Niezależnie od zgłoszonego problemu i czasu potrzebnego na jego naprawę, opłata będzie taka sama. Wyjątek stanowi oferta Biznes.
Tak, aby zdalny informatyk mógł połączyć z Twoim komputerem, musi on być uruchomiony i mieć połączenie z Internetem. Dodatkowo, będzie potrzebny specjalny program do zdalnego pulpitu. Informacje o tym jak go pobrać i uruchomić, znajdziesz tutaj.
Niestety nie. Czasami jednak wystarczy, że wykonasz wskazówki, których udzielimy Ci przez telefon, czat lub online. Jeśli to nie wystarczy, możemy do Ciebie przyjechać – tutaj sprawdzisz czy oferujemy usługi z dojazdem w Twoim mieście.
Jeśli Twój problem jest bardziej złożony, komputer nie uruchamia się poprawnie lub nie ma połączenia z Internetem, skontaktuj się z nami – sprawdzimy jak możemy Ci pomóc lub podpowiemy możliwe rozwiązania.
Wiadomość z kluczem licencji otrzymasz gdy tylko oznaczymy Twoje zamówienie jako zrealizowane – to może chwilę potrwać, jeśli zamówienie zostało złożone poza godzinami naszej pracy. Ale jeśli płatność przebiegła pomyślnie i aktywowałeś/łaś konto, a sprawa jest pilna, nie czekaj, tylko śmiało wyślij swoje zgłoszenie do naszego helpdesku, możesz to zrobić o dowolnej porze.
E-fakturę VAT za usługi kupione na naszej stronie internetowej otrzymasz w ciągu 2-3 dni roboczych, najczęściej jednak jest wysyłana jeszcze tego samego dnia. W przypadku innych usług fakturowanie może odbywać się: 15-ego i ostatniego dnia miesiąca, ostatniego dnia miesiąca, raz w roku lub według indywidualnych ustaleń.
e-fakturę VAT wyślemy do Ciebie mailem na adres podany w zamówieniu.
Tak, oferujemy taką usługę w naszych portalach internetowych. Oferta reklamowa jest dostępna tutaj.
Niektóre usługi, zostały wycofane z regularnej oferty ale wciąż mogą pozostawać w obsłudze. Dotyczy to m.in. usług hostingowych. Informacje na ich temat uzyskasz kontaktując się z nami.