Twój koszyk jest obecnie pusty!
Twój koszyk jest obecnie pusty!
Potrzebujesz pomocy w wypełnieniu formularza?
Klucz licencji Helpdesk znajdziesz w mailu, który wysłaliśmy po zakupie usługi i po zalogowaniu na swoje konto klienta (tutaj).
Aby udostępnić informatykowi swój ekran i pozwolić na zdalne sterowanie komputerem, zainstaluj i otwórz aplikację do zdalnego pulpitu RustDest. Twój ID znajduje się na pasku po lewej stronie. Szczegółową instrukcję instalacji i udostępnienia pulpitu informatykowi znajdziesz w dziale Pomoc (tutaj)
Jeśli utworzyłeś/aś wcześniej zgłoszenie do supportu za pośrednictwem swojego konta klienta na naszej stronie, wszystkie swoje zgłoszenia znajdziesz tutaj, w przeciwnym razie opisz możliwie dokładnie problem, który mamy rozwiązać.
Taka sytuacja może się zdarzyć jeśli wybierany przez Ciebie slot już minął, trwa lub ktoś inny zarezerwował go chwilę wcześniej. Blokujemy też możliwość rezerwowania terminu jeśli do rozpoczęcia została mniej niż 1 godzina – aby mieć pewność, że zdążymy się zapoznać z Twoim problemem i potwierdzić Twoją rezerwację na czas. W tej sytuacji, po prostu zarezerwuj późniejszy slot lub skontaktuj się z nami.
Tak, otrzymasz od nas email gdy tylko otrzymamy Twoją rezerwację oraz gdy ją potwierdzimy, zmienimy lub anulujemy.